مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 23:102024-01-20بين الملل

فیلم| تظاهرات گسترده معترضان علیه نتانیاهو


معترضان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه تظاهرات گسترده ای را علیه نتانیاهو در تل آویو برگزار کردند.

- روند اعتراضات خانواده های اسرای اسراییلی از هفتادمین روز جنگ علیه غزه، شدت بیشتری گرفته و مخالفان ادامه جنگ چندین بار در میدان کاپلان مرکز تل آویو تجمع کرده و یا در مقابل مقر وزارت جنگ اسراییل دست به تظاهرات زده اند.

کابینه نتانیاهو در مخالفت با هر گونه توقف درگیری ها، همچنان بمباران علیه نوار غزه و محاصره آن را ادامه می دهد؛ امری که باعث شده تا شمار قابل توجهی از اسرای اسراییلی در اثر حملات هوایی یا نرسیدن دارو توسط خود اسراییل کشته شوند.

پس لرزه های عدم توافق، خیابان های ملتهب و فشار اسرایی که طالب آزادی و توقف جنگ هستند، کابینه تل آویو را در آستانه فروپاشی قرار داده و ارتش را در نبرد با مقاومت فلسطین تضعیف کرده است.

  رییس سابق موساد به کابینه تل آویو درباره وخامت این اوضاع هشدار می دهد که اگر ربوده شدگان زنده نمانند، اسراییل برای اولین بار از زمان تأسیس خود جنگ را [به دلایل داخلی] خواهد باخت .

نویسنده اسراییلی در روزنامه اسراییل الیوم نداو شارگای با اشاره به اینکه تل آویو برای هیچ تصمیمی درباره جنگ [از جمله آتش بس] نمی تواند به طور مستقل تصمیم بگیرد می گوید باید تلاش کنیم وابستگی به آمریکا را کم کنیم و بر اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| تظاهرات گسترده معترضان علیه نتانیاهو

فیلم| تظاهرات گسترده معترضان علیه نتانیاهو